Tuesday, November 13, 2012

Kenapa Blog?


Salam Perkenalan.. 

Akhirnya setelah bertahun aku tidak meng'edit' & meng'update'blog ini..kini aku terpanggil semula untuk mencoretkan sesuatu di laman ini..kenapa? ermm..sebab bosan kot..hehehe takdelah, actually rakan baikku fifie yang perkenalkan aku kepada penulisan di dalam blog ini..sekadar suke2 untuk mencoretkan isi hati dan cerita m
engenai diriku.. 

Kenapa blog? Ohhhh..sebab dulu aku rajin membaca blog kawan2..seronok membacanye...macam2 cerita ade..ade yang suke bercerita mengenai sukan..artis2..perihal sendiri..gambar2 terkini..malahan bab2 politik pun ada! hehehehe tapi aku tak amek 'pot' sgt pasal hal2 tuh..


So..blog ini menceritakan perihal diriku..korang sume leh add aku di facebook seperti alamat dibawah ini:
Facebook: http://www.facebook.com/nagaboye

Kepada kawan2 yang belum mengenali diri ini..salam perkenalan diucapkan..buat yang dah mengenali, hahaha jangan lupe follow post2 dalam blog ini yang akan datang..

Wassalam :)

0 comments:

Post a Comment